· A céltudatos és feltűnő formavilág azt jelzi, hogy a 10..generáció minden idők legsportosabb Civic-jeként írja majd be magát a márka történetébe
· Alacsony, széles karosszériájával és hosszú tengelytávjával egyszerre ígér magával ragadó vezetési élményt és kiemelkedően tágas utasteret
· Ez lesz az első európai modell, ami megkapja a Honda vadonatúj 1,0 és 1,5 literes VTEC TURBO motorját, és az 1.6 i-DTEC erőforrás is szerepel majd a választékban, méghozzá továbbfejlesztett változatban.
· Az új ötajtós Civic 2017 elején érkezik az európai márkakereskedésekbe, gyártása a Honda swindoni üzemegységében (HUM), Angliában zajlik majd.
Új Civic - feltűnőbb és sportosabb
Összevetve a jelenleg forgalmazott változattal, a vadonatúj ötajtós Civic 30 milliméterrel szélesebb, 20 mm-rel alacsonyabb és 130 mm-rel hosszabb lesz, ugyanakkor nagyobb átmérőjű, szélesebb kerekek és gumik gondoskodnak magabiztos kisugárzásáról. A hosszú tengelytáv, a rövid első és hátsó túlnyúlás, valamint az elnyújtott utastér minden eddiginél dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a Honda ikonikus modelljének.
Ezt fejelik meg a hatalmas légbeömlők, amelyek a Honda modelljeinek jellegzetes és agresszív arculatához igazodnak. A fénydiódás (LED-es), nappali menetfénnyel kiegészített első lámpák a hangsúlyos lökhárítótól egészen a kerékjárati ívekig nyúlnak, innen viszi tovább a hatáskeltés stafétáját a markáns, kilincseken átfutó övvonal, ami a C-alakú, szintén fénydiódás hátsó lámpákig szalad végig. Az autó oldalán egy másodlagos, alacsonyabban meghúzott oldalvonal is megfigyelhető. Ez a határozottan emelkedő csík az első kerékjárati ívet köti össze a hátsóval, még inkább sportossá, dinamikusabbá téve az összhatást. Hátul jellegzetes élek és szélterelők határozzák meg a dizájnt, méltó lezárást adva az agresszív vonalvezetésnek.
Az új, turbós erőforrás még dinamikusabb vezetési élményt garantál
A vadonatúj ötajtós Civic motorpalettáján három hajtómű szerepel majd: az 1,0 és 1,5 literes, benzines VTEC TURBO és a továbbfejlesztett 1.6 i-DTEC dízel. A Civic lesz az első európai modell, ami megkapja a vadonatúj benzines motorokat.
Mindegyik hajtómű négyhengeres és a Honda Earth Dreams Technology motorcsalád tajga, közös jellemzőjük a kimagasló teljesítmény és hatékonyság, valamint a gyors reakciókészség.
A kis tehetetlenségű, páratlanul rövid reakcióidejű turbó és a közvetlen befecskendezés a teljesítményre és a forgatónyomatékra egyaránt remek hatással van, így a VTEC TURBO erőforrások jóval hatékonyabbak, mint a hagyományos szívómotorok.
A Civic következő generációjához a Honda népszerű és hatékony 1.6 i-DTEC motorját is kérhetik a vásárlók. Ezt az aggregátot kizárólag Európában forgalmazza a gyártó, s továbbfejlesztett formában kerül majd az új modellbe. A közösnyomócsöves turbódízel erőforrás károsanyag-kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása elképesztően alacsony, amiben a kompakt, nagy hatékonyságú turbónak, a kis nyomású EGR-szelepnek (a kipufogógáz visszaforgatásáért felelős), a fokozott áramlású szívócsőnek és a nagy örvénylésű szívócsatornáknak is jelentős szerepe van. További ínyencség a nagy szilárdságú, alacsony súlyú, karcsú főtengely és a nyitott vízterű, nagy nyomású öntési eljárással készülő, alumínium hengertömb – e kettő alkalmazásával minden eddiginél könnyebb, kiemelkedően hosszú élettartamú hajtóművet sikerült alkotnia a Hondának.
Honda kisgépeink között megtalálhatók magánfelhasználók részére használható gépek kisebb teljesítménnyel és profi felhasználóknak szánt minden igényt kielégítő termékek is.
Részletek
A Flick Kft. megalakulása óta a Castrol
partnere. Márkaszervizünkben a Castrol
csúcsminőségű motorolajait használjuk.
Copyright 2015 Flick Kft. Minden jog fenntartva! | Adatvédelem
Kérjük, amennyiben az oldalon terméket rendel, a megrendelés oldalon a hondaflick@hondaflick.hu email címet adja, meg, mert a rendszer ezt nem kínálja fel.
Köszönjük!
Tovább a kiegészítőkhöz X